Noul mers al trenurilor, valabil de sambata noapte (13-14 Decembrie)

MersulTrenurilor.ro va ofera informatii actualizate din mersul trenurilor de calatori.

Noul mers al trenurilor intra in vigoare sambata noapte si va fi valabil pana pe 12 decembrie 2009.

Din cele 1.624 de trenuri prevazute in grafic, 324 sunt de rang superior, 76 internationale si 1.282 de personale, informeaza un comunicat CFR.

Odata cu lansarea noului grafic au intrat in vigoare si “Trenurile Zapezii 2008-2009″, care vor circula pana la 28 februarie 2009.

Acestea sunt destinate tinerilor sub 26 de ani si grupurilor formate din minimum 10 persoane, fiind valabila la toate trenurile care fac legatura intre Bucuresti, statiunile montane de pe Valea Prahovei, Iasi, Vatra Dornei, Cluj Napoca si Vatra Dornei.

29 thoughts on “Noul mers al trenurilor, valabil de sambata noapte (13-14 Decembrie)

  1. Costache Emilian

    S-au schimbat in rau legaturile de la Ploiesti Sud spre Bucuresti. Pentru cei care vroiau sa ajunga la servici la ora 9-9.30, aveau IC la 7.55 si ajungeau destul de bine. Acum au accelerat la 8.07 care intarzie si care ajunge dupa ora 9. Este tren bun pe Vest, dar intoarcerea e prea tarzie, 18.30, fiindca 17.33 nu se poate prinde. Pacat, erau mai bune vechile variante. Cel putin Ploiesti Sud – Bucuresti ar trebui sa fie mai dese dimineata. Poate in curand…?

    Reply
  2. raluca

    oare toate lucrurile din tara asta se schimba din rau in mai rau?
    pe ruta bucuresti-petrosani erau cel putin 3 trenuri si acum, pe data de 24 decembrie sa existe o singura varianta????
    se poate????

    Reply
  3. Vlad

    Da se poate. Faptul ca CFR scoate unele trenuri pe anumite rute inseamna ca erau cam goale vagoanele. Daca acele trenuri ar fi pline si ar fi profit mare, CFR nu ar reduce numarul trenurilor. Poate faptul ca roman = pesimist raspunde intrebarilor tale. Pana la urma e o afacere si nu o binefacere de la “conducere”. Asa ca o modificare spune multe si sunt sigur ca nu e inutila.

    Reply
  4. Ardelean Adrian

    Una dintre cele mai mari prostii, parerea mea, e ca se vand garniturile de tren cum sa intampla pe ruta Giera-Jebel (jud Timis) al carui program si sens nu mai corespund cu cele de la CFR. Nu mai gasesti programul trenului niciunde, decat cand te trezesti in gara asteptand si iti dai seama ca nu mai e la ora care o stiai. Astia fac ce vor…! Macar de ar fi cooperativi cu calatorii care fac naveta, facand un program care sa ii avantajeze.

    Reply
  5. Roxana Constantin

    S-a scos tr. 1823/1824 de pe relatia Bucuresti – Cluj via Simeria si s-au introdus 2 trenuri: R 632 si 838 cu plecare din Cluj la ora 14.38 si 15.55( cu traseu comun ~ 80% ) care nu cred ca se justifica, cand se purea introduce un singur tren Cluj-Bucuresti pe aceasi relatia indiferent de ora de plecare/sosire si-i multumea pe toti.

    Reply
  6. raluca

    domnule vlad, trenurile de pe ruta bucuresti-petrosani mergeau pana in cluj. sunt curioasa daca ai circulat pe ruta aceea si de cate ori, ca sa vezi cat de ocupate erau sau nu vagoanele. apoi poti sa-ti dai cu parerea asupra utilitati sau inutilitatii unui tren. eu am circulat si inca mult.

    Reply
  7. Vlad

    Draga Raluca. Eu doar am raspuns la o intrebare cum am crezut eu. Pur si simplu imi vine greu sa cred ca CFR ar reduce numarul unor trenuri din care aveau profit. Sau ca au facut aceasta manevra doar sa supere lumea. Daca erau pline vagoanele atunci ma insel si CFR chiar este o companie nerusinata

    Reply
  8. SORIN Alin

    Care este motivul scoaterii din circulatie al trenului 1823/1824 Cluj-Bucuresti via Simeria?Acest tren era tot timpul cel putin 90% plin.
    Poate cineva din cadrul CFR Calatori sa explice?Poate exista o explicatie…
    La fiecare decembrie se schimba mersul trenurilor dar se schimba tot mai prost si se pierd legaturi parca sunt puse trenurile ca sa pierzi legatura.
    Cred ca acei care schimba mersul trenurilor sunt “creere” pentru ca oricum ai pune trenurile se gasesc legaturi mult mai bune. Dar sa pui trenurile astfel incat sa pierzi orice legatura chiar ca trebuie sa fii destept.
    Oare la anul in dec 2009 ce se va mai schimba , mai au ce?
    Si totusi “DE CE SE TOT SCHIMBA MERSUL TRENURILOR?”

    Reply
  9. razvan

    IN LINII MARI, MERSUL TRENURILOR DIN ACEST AN ESTE PUTIN MAI BUN.
    S-AU INTRODUS MAI MULTE TRENURI (IN JUR DE 50 TRENURI RANG DE ACCELERAT, RAPID SI INTERCITY), S-AU PRELUNGIT UNELE PANA LA CONSTANTA, SIBIU, AVEM MAI MULTE TRENURI INTERNTIONALE (UNUL PANA PE LITORALUL BULGARESC).
    LA PUNCTE NEGATIVE POT PRECIZA SCOATEREA ACCERELATULUI BUCURESTI – DEVA – CLUJ NAPOCA, LIMITAREA ACCELERATULUI TIMISOARA – GALATI LA CLUJ NAPOCA.
    SE POATE OBSERVA CA IN TRANSILVANIA SI BANAT SAU INTRODUS MULTE TRENURI RAPIDE.
    Legaturile spre Ungaria si Bulgaria sunt mai bune decat in 2008, dar cele spre R. Moldova, Serbia, Ucraina foarte proaste – si probabil ca asa vor ramane catva ani.

    Reply
  10. Mihai

    Cine are interes sa desfiinteze trenuri importante daca nu tot conducerea CFR? Nu oare cei care detin licente de societati de transport persoane sunt foste “cadre” mari in CFR? Deciziile de desfiintare nu sunt luate alandala ci sunt stabilite dupa criterii “grele”: zona de tranzit intens, lipsa unui management bun privind corelarea intre regimurile de functionare transport auto si mersul trenurilor, basca rentabilitatea rutei repective…Nu ajungi bine in statia unde ai de schimbat trenul ca afli ca in urma cu 6 minute a plecat trenul pe care urma sa il schimbi… Se grabesc sa plece din gari dar pe drum uita sa mai tina “galopul” pe motivul restrictiilor de viteza de pe traseu… probabil sa ii ajunga cei care l-au pierdut…

    Reply
  11. TEPES TITU

    Trenurile se drsfinteaza din cauza nasilor,adica a alora de aduna banii de la calatori fara sa inmaneze bilete.Vina o poarta si mafiotii din regionalele CFR CARE iau bani de la conductorii de bilete si acestia la randul lor ia de la calatori fara sa le elibereze bilet ,si astfel trenul desii circula plin el in statistici este gol pentru ca nu cumpara bilete de la case de bilete sau anasuu baga banu in vila lui sau in masini.

    Reply
  12. TEPES TITU

    CFR este vaca de muls a mafiei ,au distrus cfrul,au furat toate cablurile din cupru pe liniile centralizate cu BLA,DE UNDE SAU FURAT SUTE de tone de funii din cupru si duse la tiganii care colecteaza metale, Nicolaiciuc ala a distrus cfr dar supervizat de domn BASE. ca era ministrul transporturilor acum sta ascuns prin Austria pana se uita si se prescrie fapta.Cum e posibil ca un amarat de scaun din plastic de pe peroanele garilor sa coste 4000000 lei acum 7ani? Sau vagoanele etajate tip BOU VAGON,SANCHI… au fost modernizate,apesi cu degetul pe usa si se deschide,la bagaj nu are loc sa pui decat un ziar ,basca,umbrela,si atat.si modificarea asta a costat cam tot cat ar fi costat 2 vagoane noi.Cu privire la legaturi ,sunt facute intentionat sa nu prinzi legatura pentru ca dupa ce pleaca trenul,calatori raman in gari si asa fac rost autobuzele mafiotilor de calatori.care autobuze ati ghicit ale cui sunt?

    Reply
  13. coman

    este incalificabil ,acceleratul Cluj-Bucuresti(Simeria) nu mai circula!!!!!!
    De ani de zile merg cu acest accelerat si cu toate minusurile pe care le avea (aglomeratie, mizerie, cersetori,hoti…) preferam sa merg cu el, data fiind distanta mare pe care o aveam de strabatut pana la tg-jiu.Am facut abstractie de faptul ca cfr-ul nu-ti garanteaza siguranta transportului, de inghesuiala dirijata de catre vanzatoarele de bilete, de faptul ca defileul era tot mai greu de strabatut din varii motive, dar acest tren era rentabil!
    Cu acest tren nu mergeau de placere oamenii, ci de nevoie, majoritatea veneau din sud la spitalele din Cluj, in care-si puneau multe sperante.Cum credeti ca se vor deplasa acei oameni suferinzi de acum ?Vor sta prin gari in asteptarea legaturilor gandite atat de cretin de cfr?
    Rusine, e clar ca aceasta ,,masura” a fost luata de persoane care nu merg cu trenul, care nu au facut un studiu de piata si care nici nu se transpun in pielea calatorului.Stiti cum e sa circuli noaptea, buimac ,cu spaima ca adormi si nu cobori la timp intr-o gara si asta nu odata ,ci de cateva ori ca sa ajungi la Cluj?Jenant, dragi cfr-isti.

    Reply
  14. petro

    Ma alatur si eu celor nemultumiti de scoaterea acceleratului Bucuresti / Cluj-Napoca (dublu sens – cu plecare din Bucuresti la 16:45). Exact cum spunea cineva aici – nu calatorim de placere!!! Cei care calatoreau frecvent cu acest tren stiu ca era mereu in proportie de 90% plin pe ambele sensuri. Pentru cei din Valea Jiului era foarte util. Pe ambele sensuri multi calatori din aceasta zona mergeau cu acest tren. Nu cu mult timp in urma existau 3 trenuri directe pe aceasta ruta. Practic acum pe ruta Petrosani – Bucuresti si invers exista un singur tren direct – un tren de noapte. Si la cat de in siguranta te simti in trenurile si in garile din Romania noaptea … Macar daca ar fi fost niste legaturi cat de cat bune. As fi vrut sa stiu care a fost motivul pentru care s-a renuntat la aceasta ruta? Ratiuni economice? Era – precum spuneam – un tren in proportie de 90% plin: oameni civilizati care cumparau bilete. Care a fost atunci motivul?

    Si cand te gandesti ca eram atat de incantati de vagoanele acelea noi!!! :-( Se circula chiar civilizat …

    Reply
  15. petro

    Cautand informatii pe net pentru problema despre care scrisesem mai jos am gasit pe Mediafax un articol care m-a bucurat mult. :-)
    Link-ul catre articol este: http://www.mediafax.ro/social/cfr-suplimenteaza-trenurile-pentru-valea-jiului.html?1688;3680535

    Am verificat si pe infofer si apare si trenul despre care se vorbeste in articol. :-)

    CFR suplimenteaz? trenurile pentru Valea Jiului

    CFR C?l?tori anun??, miercuri, c? începând din 29 decembrie vor fi suplimentate trenurile pentru localit??ile de pe Valea Jiului, modific?rile asigurând leg?turi directe dintre Petro?ani ?i Bucure?ti.
    CFR C?l?tori anun?? c? pentru a veni în întâmpinarea publicului c?l?tor, urm?toarele trenuri de c?l?tori î?i vor prelungi rutele de circula?ie, astfel: Acc 1823 Bucure?ti Nord – Târgu Jiu va circula pân? la Deva: Bucure?ti Nord (pl. 17.45) – Târgu Jiu (pl. 22.34) – Petro?ani (pl. 23.44) – Deva (sos. 01.46), începând cu data de 29 spre 30 decembrie 2008; Acc 1824 Târgu Jiu – Bucure?ti Nord va circula de la Deva: Deva (pl. 13.00) – Petro?ani (pl. 15.03) – Târgu Jiu (pl. 16.17) – Bucure?ti Nord (sos. 21.00), începând cu data de 30 decembrie 2008.
    Aceast? modificare va asigura leg?tura direct? pentru Petro?ani – Bucure?ti ?i retur, cu trenuri de zi, ?i va completa oferta de transport CFR C?l?tori pentru localit??ile de pe Valea Jiului.

    Reply
  16. Constantin Titu

    Cum sa fie CFR calatori rentabila daca nasii si controlorii(civilii) baga banii calatorilor in buzunar fara a elibera bilete.Un calator care are bilet sau abonament este privit cu ura atit de ceilalti calatori cit si de personalul de tren,ca sa nu mai spunem ca cei fara bilet stau pe locuri iar cei care calatoresc legal stau in picioare

    Reply
  17. petrisor

    este inadmisibil ce a facut anul acesta cei care au scris mersul trenurilor pe anul 2008-2009,anulin-d trenul accelerat care facea legatura intr -e bucuresti si cluj-napoca via petrosani, un tren care era un necesar pentr-u cei din valea jiului, si introducind 2 trenuri rapide pa relatia tg-jiu – cluj si craiova – cluj, la niste ore inaccesibile. dar daca tot au facat acest lucru de ce nu au introdus unul sau doua trenuri cara sa faca legatura intr-e petrosani si moldova avind in vedere ca sint foarte multi care locuiesc in valea jiului si doresc sa mearga in concediu sau in vacante la rude in moldova.

    Reply
  18. andrei

    mie imi convine sa merg cu na?ul,dau 40 de lei pana in arad,in loc de 75 de lei cu bilet,traiasca na?ul,traiasca mama lu tata lu cfr ca se poate merge blat ca altfel as fi saracit de mult timp.si nu se pune problema ca cel cu bilet sa mearga in picioare,daca ai bilet,il ridici pe cel fara si atat.

    Reply
  19. Aniri

    Mda, daca tot ne putem plange,, chiar ca nici io nu inteleg de ce se schimba legaturile, trenurile etc. Sa le imbunatateasca, da, multumim. Dar acum de ex. nu mai am legatura spre Slanic (ca sa nu mai zic ca nici nu mai ajunge trenul pana acolo, dar macar pana in Poiana), si trenul din Pl. Vest principal (de la pranz), nu mai circula. Ca sa nu mai zic ca mereu se mira tanti aia la bilete cand cumpar, zice “Mai exista trenuri spre directia asta??A, da..”. Pt ca controlorii cer un leu, si toti dobitocii circula ilegal, deseori fumand la greu. M-as face supracontrolor d-ala, sa nu ma las in veci mituit, daca as avea niste muschi si as fi mai strong. M-as duce gratis peste tot, sa-i ard pe netrebnici. As concedia toti incompetentii nesimtiti avizi de bani dintre controlori. Dar.. asta probabil e o mica latura a problemei spagii. Sunt constienta de asta. Dar asta nu ar trebui sa ne opreasca sa schimbam ceva in bine. De exemplu, avem unde sa depunem plangeri??

    Reply
  20. Dili

    Prost.Eram navetist cu trenul acc Cluj Napoca-Bucuresti(via Simeria) si pot sa spun ca era uneori foarte aglomerat.De ce a fost scos?

    Reply
  21. adrian

    la cata coruptie exista in tara asta putea sa scape CFR fara ea: daca la controlor vrei sa cumperi bilet te intraba” de ce nu ti-ai luat din statie, de unde ai urcat???”si tot asa la care pe o cursa bucuresti constanta platesti 20 de ron si alti care sunt mai fraieri si isi cumpara bilete platesc de 3 ori pretu pai cum sa nu calatoresti cu “nasu” daca te scuteste de niste chieltuieli …cu drag un om care este cinstit prost o fi ala care mai cumpara bilete. P.S:mai bine merg cu “nasu” ca este mai ieftin…

    Reply
  22. danut popovici

    In Europa,in anul de gratie 2009,cfr-ul o mai face odata lata si introduce un intercity spre Bacau care parcurge distanta de 59km dintre Bucuresti si Ploiesti Sud intr-o ora!Deci in Romania,calea ferata se modernizeaza pentru 160km/h pentru ca trenurile sa o parcurga cu maxim 100km/h!Mai baieti destepti,poate ne explicati si noua de ce se taraste ca melcul acest tren de rang si pret superior altor trenuri care parcurg aceeasi distanta intr-un timp mai scurt,de exemplu orice accelerat amarat,iar un intercity se misca in reluare pe o cale ferata in care s-a bagat o gramada de bani atunci cand a fost modernizata de Mitrea,tocmai ca trenul sa mearga cu 160km/h si nu cu 100km/h!Alo,cineva de la ministerul gras,poate ne explica si noua ca noi suntem prosti!

    Reply
  23. Mandrutiu Eugenia

    Cum este posibil sa nu mai fie nici un tren direct Sibiu Cluj Napoca ?A disparut “sageata Albastra” care era un tren solicitat si foarte util.Pe calea ferata nui ai cum sa ajungi la Cluj Napoca decat cu personale cu schimbare la Vintul de Jos.Totul este in regres prin grija unora care nu vor sa intre in concurenta cu patronii autobuzelor.Trageti ce concluzii doriti.

    Reply
  24. MakkaiGabriela

    In toata Europa sunt doar reduceri de varsta, la fel ca si cele pentru studeti, Dupa 60,sau… de exemplu atat la suta, dar indiferent de tipul de tren..nu niste bilete…majoritatea risipite…pentruca multi din cei peste o varsta nu circula…si nu poti fece asemanari ], intre o calatorie de 60 km si una de 400 !!! suntem doar cu numele cetateni Europeni. faptul ca se fac propuneri, pentru recuperarea unei sume! care!, sunt nuante penibile si eventual populiste…nimic serios nu se intampla…in nici o administratie…doar din cand in cand, suntem anuntati ca pretul nu mai acopera…salariile prea mari din birouri, deci si implicit intretinerea!!! cailor ferate…ele oricum sunt doar la nivelul anilor 1980… dar atunci ajungeam la Constanta in maxiumum 3-3.30 ore…deci o parere foarte proasta. Nu exist un tren cu care sa ajungi din Bucuresti la Brasov..la primele ore ale diminetii, si nici unul dupa ora 20 cu care sa te intorci in capitala!…parerea se intelege…si totusi, trenul este cel mai sigur si mai comod mijloc de transport. Inventia cu Maxi, inghesuiti, pe sosele tot proaste…nu este de loc o alternativa.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Spam protection by WP Captcha-Free