Noul mers al trenurilor 2012 – 2013

Noul Mers al Trenurilor de Călători a intrat în vigoare la 9 Decembrie şi va fi valabil până la 14 decembrie 2013.

CFR Călători anunță că în traficul intern s-a implementat mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare au permis acest lucru şi unde traficul de călători este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord – Roşiori, Roşiori – Craiova, Constanţa – Mangalia, Bucureşti Nord – Ploieşti, Ploieşti Sud – Urziceni, Buzău – Mărăşeşti, Iaşi – Ungheni Prut.

De asemenea, în traficul internaţional au fost introduse două noi trenuri cu destinaţia Budapesta, de la Bucureşti Nord şi de la Sighetu Marmaţiei.

Prin încheierea unui contract de colaborare între CFR Călători şi MAV Trakcio, operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria, s-a urmarit fluidizarea traficului feroviar cu Ungaria, prin reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, utilizând o singură locomotivă între Bucureşti şi Budapesta, precizează aceeaşi sursă.

Sursa: Mediafax
Foto: Razvan Chirita

41 thoughts on “Noul mers al trenurilor 2012 – 2013

  1. vararu andreea

    Buna ziua!deci oameni mai anormali decat cei care au facut noul orar de mers al trenurilor nu o sa existe niciodata!pai oameni buni voi scoateti cel putin 2 trenuri ca erau suuuuper pline si ma platim si o caruta de bani pe bilete sau abonemente pt ce?sa scoateti dumneavostra anumite trenuri care erau foarte convebile pt multi navetisti/calatori,sa nu mai spun de diferenta dintre ore cum ar fi pe ruta ploiesti bucuresti!

    Reply
  2. Filotie Marius

    CFR CALATORI V-ATI BATUT JOC DE STUDENTI NAVETISTI CRAIOVA- CLUJ NAPOCA , CATE TRENURI AR TREBUI SA SCHIMB SA AJUNG LA CLUJ.Anul trecut a-ti desfintat unul acum altul pe ruta Bucuresti-craiova- Cluj.

    Reply
  3. vasile irod

    Cea mai tampita solutie;ati rupt Oltenia de Ardeal prin eliminarea legaturii directe Bucuresti-Targu Jiu-Cluj Napoca.Singura legatura era acel tren de noapte cu cele 3-4 vagoane,eficienta era si pentru calatori si pentru CN CFR,acestea fiind de fiecare arhipline.Problema era returul,unde garnitura avea nejustificat f. multe vagoane.Or,acelasi nr. de vagoane,precum la trenul de noapte,ar asigura si o populare adecvata cu calatori,inclusiv diminuarea pierderilor financiare.Asa ca…..solutiile proaste abunda la noi,la romani,din pacate,afectand grav interesul public,in primul rand pe muritorii de rand care nu au alte posibilitati de transport.dar probabil,cuiva ii va veni mintea la cap si va regla aceasta decizie penibila.

    Reply
  4. vararu andreea

    haha ca sa vede.ti ce companie serioasa sunteti parerea mea lasata in urma cu o zi sa evaporat prin magie nu mai apare postata !oricum toti stiu ce servici aduc clientilor cfr-ul

    Reply
  5. stefan marcel

    sunteti f. greoi, nu ne informati rapid , se cicula mai bine in 1971 decit acum, ne-ati luat din permise
    multumim,din inima tutulor.

    Reply
  6. laura tocaci

    Buna ziua …
    Nu inteleg de modificati mereu mersul trenurilor in pragul sarbatorilor de iarna …. si mereu …. dati rateu …
    sunt din Lugoj si va intreb … frumos cum ajung la Tg. Mures sa pot prinde trenul 1646-1871 la ora 13:12? Pana acum mergeam ccu trenul 1812 din Lugoj (Sibiu)acum vad ca trenul a ramas dar nu mai are vagoane pt. Tg. Mures.

    Reply
  7. Rose

    CE-I ASTA??? Nu se mai poate circula cu trenul… ati stricat tot…sper sa va mearga foarte rau anul acest sa vedeti ce prostii ati facut! In astfel de conditii sa mai fi student care trebuie sa calatoreasca saptamanl cate 2 ore sau mai mult. Vai de capul meu…Romania tot mai rau ajunge.

    Reply
  8. Schuster

    Cum ati putut face astfel de schimbari? Nimic nu ii bine… pentru cine le-ati facut. Niciodata nu va ganditi la oameni, doar la buzunarele voastre grase… oh, Romanie!

    Reply
  9. constantinescu r

    NU MAI CAPETE LUMINATE ,ATI DISTRUS TOT , NU SUNTETI INSTARE SA FACETI UN MERS DE TREN CU LEGATURI INTRE ELE , S-A ALES PRAFUL DE TOT , NUMAI NULITATI IN MATERIE DE TRANSPORT , DUPA CE CA SE FURA IN NESTIRE , ATI DISTRUS SI CE A MAI RAMAS , SA VA FIE RUSINE CA VA NUMITI CEFERISTI , SI PENTRU CA SUNTEM IN PRAG DE SARBATORI SA FITI SANATOSI SI SA VA TREZITI O DATA , FACETI SI CE TREBUIE NUMAI CE NU TREBUIE

    Reply
  10. Adriana Sandu

    De unde va vin ideile astea? Cine va plateste sa actionati numai in interesul firmelor de transport private (microbuze, autobuze, etc)? Cum ati putut scoate trenul Bucuresti-Nord-Tg.-Jiu-Cluj-Napoca? Sunteti cu totii bolnavi cu capul? Nu stiti ca exista studenti, navetisti, persoane care au de rezolvat tot felul de probleme pe aceasta ruta? Si dupa ce ati rupt legatura Tg-Jiu-Cluj-Napoca, nici nu ati pus nimic in schimb (adica la o alta ora, ceva….) Ce aveti in capetele alea? Tarate?

    Reply
  11. Mitrache Cristina Maria

    Vi se pare NORMAL sa fiu studenta la Alba Iulia si sa merg inapoi acasa ( Fagaras ) 176 km sa ii fac cu trenurile voastre in 7 ore si 49 de minute din care 2h si 59min sa stau in gara din Sibiu sa schimb trenurile? E inadmisibil acest lucru…dar cred ca am uitat ca tara in care locuirsc eu se numeste ROMANIA…si asta e CFR. MULTUMIM PENTRU CONDITII (0)

    Reply
  12. Cosmin Stoica

    Pentru toti cei de aici care ati facut pe spectaculosii ca v-au scos trenurile. Singurul motiv pentru care s-a scos orice tren a fost pentru ca nu s-au cumparat bilete. Sincer, asa va trebuie daca ati fost niste nesimtiti si mergeati cu “nasul”. Daca ati cumparat si voi prin vreun miracol bilet atunci imi pare rau si va anunt ca ati raman fara tren din cauza nesimtitilor mentionati mai sus.

    O zi buna la toata lumea.

    Reply
  13. Adrian

    Budapesta Keleti-Tg Mures ? Nu vad de ce sa desfintat ! Rog o informatie de la CFR … O notificare prin care se anunta desfintarea traseului …etc

    Reply
  14. traian nicula

    s-a schimbat mersul trenului de la Fetesti Galai la ora 4.00 in loc de ora 7,14 de ce ca la ora 7,14 era foarte bine aveai si legaturi ci comunele din jurul Fetestiului si era o ora rezonabila dar cei ce fac aceste licruri nu circula cu trenurile ci cu masini mici cu cheltuieli suportate din buzunarul calatorilor sa va fie rusine ca ati facut asa o decalare de ora fara sa consultati calatorii

    Reply
  15. crina iliescu

    Cred ca cineva” s-a straduit”sa faca un orar atit de timpit !Probabil se doreste falientarea CFR ptr. ca alta explicatie nu gasesc !Lipsa trenurilor directe si legaturi imposibile intre trenuri(si ma refer la diverse zone din tara !),aproape toate legaturile sunt doar prin Bucuresti(din Moldova ex.Piatra Neamt spre Ardeal trebuie sa inconjori tara chiar daca mergi la 2oo km la Tg.Mures!) ,la Tulcea e aproape imposibil etc,etc Mare timpenie !

    Reply
  16. Radu Marian

    Ar fi bine daca ati adapta mersul trenurilor la cerintele actuale. Uitati-va la mersul trenurilor din Germania, Austria, Elvetia. Intotdeauna sunt date toate optiunile posibile pentru o ruta, nu numai trenurile directe ci si cele cu legaturi, mentionandu-se numarul de schimbari de trenuri. Asa cum este el intocmit , mersul trenurilor CFR nu e util si obositor sa-l utilizezi.

    Reply
  17. Anca Toader

    Informatii Mersul Trenurilor neactualizate, terasamentul in Romania lasa de dorit, permise de calatorie anulate, bilete extrem de scumpe, conditii de calatorie mizerabile, trenuri cu trasee importante anulate,gari cu sali de asteptare fara incalzire si intoxicate cu miros de urina si sobolani, si pot sa scriu la nesfarsit. Pe ce criterii faceti voi mersul trenurilor? Ce faceti cu banii calatorilor? Nu intereseaza pe nimeni ce-ati implementat, ce contracte si cu cine ati facut sau ce proiecte urmeaza sa dezbateti. Tot ce sunteti capabili sa faceti e sa incurcati transportul si nici decat sa-l “fluidizati”

    Reply
  18. valeria

    nu este justificata scoaterea trenului Bucuresti-Cluj Napoca…tine-ti seama si de nevoile calatorilor…era singurul tren cu care ajungeam la scoala,spitale sau altii la serviciuri..reganditi si reveniti asupra acestui lucru.
    Vrem trenul inapoi pe linie!!!!

    Reply
  19. liviu

    ati facut cea mai mare greseala ca ati modificat mersul trenurilor pe ruta petrosani simeria ca sa prinzi trenul de timisoara iasi trebuie sa stai in simeria 3ore jumate rusine

    Reply
  20. Popescu Daniel

    Doar 4 trenuri pe zi din Drobeta spre Bucuresti? Cine a facut acest mers al trenurilor, l-a facut beat sau a lucrat in viata lui in agricultura!!! Si va intrebati de ce nu sunt clienti.

    Reply
  21. popescu

    ce s-a intamplat cu Ic 522 Arad-Bucuresti?era o ruta f circulata,facea legatura intre multe orase:Deva,Simeria,Alba Iulia,Medias,Sighisoara …etc.cum se poate ca in timpul zilei sa nu existe nicio legatura directa?de la Arad la Sighisoara faci mai mult de 10 ore,ocolind pe la Cluj!inadmisibil ce ati facut cu noul mers al trenurilor!!!va multumim ca ne “incurajati” sa folosim acest mijloc de transport!!!

    Reply
  22. retegan mihai

    Pentru ce ati scos acceleratul de zi Bucuresti – Satu Mare, via Sighisoara, Cluj Napoca? Era un tren extrem de util. Nu va ganditi deloc la nevoile noastre? Rusine

    Reply
  23. Adam Fausta

    Din pacate am vazut ca nu circula trenul de la 01:55 Craiova Bucuresti, cine vrea sa ajunga in Bucuresti sa ia avionul este in dificultate

    Reply
  24. Valentin

    Ce se intampla de nu mai opresc ACC’urile in statia FL. PRAHOVA? Fratilor de aceasta statie depind aprox 23mii de locuitori. Cum a fost posibil asa ceva? Rusine CFR!!

    Reply
  25. Ionut

    Unde este mersul trenurilor pe rute internationale? De ce nu apare din prima pe google? De ce nu da imediat optiunile? Pentru ce exista internet?

    Reply
  26. Frasineanu Ion

    Ce parere poti avea cand nici nu-l poti accesa? Vreau sa merg, spre exemolu la Pitesti. Pai pot eu sa vad la ce ora pleaca un tren in aceasta directie? Foarte greoi seit-ul.

    Reply
  27. cristinam

    Nu inteleg de ce nu va ginditi mai bine cind schimbati orarul unor trenuri care reprezinta singura legatura pentru calatori!!! E penibil sa lasi doar aproape 15 minute intre doua trenuri care traverseaza tara (ma refer la iasi-bucuresti si bucuresti-timisoara), dintre care unul intirzie cu regularitate- primul – informatie primita la biroul de info din gara bucuresti! Bineinteles ca se pierde trenul!!! Cred ca sunteti niste nesimtiti, ca si angajatii care nu sunt in stare sa-si faca treaba si sa anunte faptul ca trenul are intirziere ca sa fie asteptat de singurul tren spre Timisoara, la care ti-ai luat bilet in avans!!! SCHIMBATI orarul trenului bucuresti – timisoara cum era inainte – 22.45!!!!Sau v-ati propus sa reduceti timpul intre trenurile de legatura ca sa compensati cresterea pretului la bilete???

    Reply
  28. Cassie R. Whitney

    Planul pentru Noul Mers al Trenurilor de Călători prevede ca în 2013 să fie în circulaţie, zilnic, 1.378 de trenuri, cu 60 mai multe decât în planul de mers 2011-2012, informează CFR Călători. Noul Mers al Trenurilor de Călători intră în vigoare la 9 decembrie şi va fi valabil până la 14 decembrie 2013. Potrivit sursei citate, oferta de transport feroviar de pasageri a fost adaptată la cerinţele pieţei de călători, atât prin optimizarea orariilor şi a capacităţii de transport, cât şi prin asigurarea condiţiilor minime pe categorii de trenuri, utilizându-se eficient resursele disponibile. Astfel, spun cei de la CFR Călători, în traficul intern s-a implementat mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare au permis acest lucru şi unde traficul de călători este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord – Roşiori, Roşiori – Craiova, Constanţa – Mangalia, Bucureşti Nord – Ploieşti, Ploieşti Sud – Urziceni, Buzău – Mărăşeşti, Iaşi – Ungheni Prut. “Pentru asigurarea mobilităţii şi pentru desfăşurarea unui transport de pasageri competitiv, e necesară realizarea unei reţele de transport complet integrate, care să pună în legătură diferitele moduri de transport. În acest sens, o soluţie pe termen lung este introducerea acestui sistem de mers de tren cadenţat, care să asigure legături frecvente între marile oraşe ale ţării şi capitalele de judeţ”, explică reprezentanţii companiei. În traficul internaţional au fost introduse două noi trenuri cu destinaţia Budapesta, de la Bucureşti Nord şi de la Sighetu Marmaţiei. Mersul Trenurilor de Călători 2012-2013 costă 13 lei şi va putea fi cumpărat din principalele staţii şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Spam protection by WP Captcha-Free